برای ویرایش دسترسی همکارتان به قسمت پنل مدیریت> لیست همکاران مراجعه کنید و بر روی دکمه سه خط روبه روی نام همکارتان کلیک کرده و بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید.
در مرحله بعد میتوانید دسترسیهای همکارتان را تعیین کنید.
برای ویرایش دسترسی همکارتان به قسمت پنل مدیریت> لیست همکاران مراجعه کنید و بر روی دکمه سه خط روبه روی نام همکارتان کلیک کرده و بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید.
در مرحله بعد میتوانید دسترسیهای همکارتان را تعیین کنید.
در صورتی که نیاز به راهنمایی بیشتری دارید، میتوانید با کارشناسان ما در واحد پشتیبانی در ارتباط باشید.