از فرم دریافت اطلاعات برای دریافت اطلاعات مورد نظر از کاربران استفاده می شود. برای شخصی سازی فرم دریافت اطلاعات بایستی:
مدیریت فیلدها
- ابتدا بر روی فرم اطلاعات کلیک کنید.
- روی دکمه مدیریت فیلدها کلیک نمایید.
- برای آشنایی با بخش های مختلف مدیریت فیلدها، نحوه مدیریت فرم را مشاهده نمایید.
تنظیمات فرم
- ابتدا بر روی فرم اطلاعات کلیک کنید
- روی دکمه کلیک نمایید.
- برای آشنایی با بخش های مختلف تنظیم فرم، تغییر تنظیمات فرم را مشاهده نمایید.
افزودن فیلد به فرم
- ابتدا بر روی فرم اطلاعات کلیک کنید
- روی دکمه کلیک نمایید.
- برای آشنایی با بخش های مختلف افزودن فیلد به فرم، نحوه افزودن فیلد به فرم را مشاهده نمایید.
چیدمان فرم
- ابتدا بر روی فرم اطلاعات کلیک کنید
- روی دکمه کلیک نمایید.
- برای آشنایی با بخش های مختلف چیدمان فرم، نحوه تغییر چیدمان فرم را مشاهده نمایید.
طراحی فرم
- ابتدا بر روی فرم اطلاعات کلیک کنید
- روی دکمه کلیک نمایید.
- برای آشنایی با بخش های مختلف طراحی فرم، نحوه تغییر طراحی فرم را مشاهده نمایید.